ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    הכרויות למטרת נישואין

    יש רגעי שיא בחיים שאנחנו מריצים בראש עשרות אלפי פעמים. אין ספק בכלל שליום החתונה שלנו בהחלט שמור מושב בהיכל התהילה של רגעי השיא בחיינו.

    כולנו רוצים את זה, כולנו חושקים בזה וכולנו חולמים על הרגע שבו הלב שלנו יתאחד עם לב נוסף ונהפוך משניים לאחד. אבל מה קורה עם אלה שהחלום שלהם טרם התגשם?

    תנו לנו לקחת אתכם כל הדרך לחופה!

    נעים להכיר, אנחנו משרד שידוכים "אהבה בסטייל", אנו נמצאים כאן עבורכם במטרה ליצור לכם הכרויות למטרת נישואין. עם ניסיון עשיר ביותר בתחום שידוכים לחתונה והמון סיפורי הצלחה של זוגות שהתחילו את דרכם אצלנו וכיום הפכו למשפחות מאושרות, הכבוד יהיה כולו שלנו להוביל גם אתכם אל החלום שלכם.

    אז איך עושים את זה?

    כמו כל דבר בחיים גם כאן תעברו תהליך שמורכב ממספר שלבים כאשר כל שלב מקרב אתכם במטרה ליצור הכרויות לחתונה ולצעוד תחת חופה.

    • שלב ראשון: הרגע המכריע שלכם שבו אתם עושים סוויץ' בראש ומחליטים שאתם נכנסים לתהליך אול אין! המיקוד שלכם הופך להיות הכרויות למטרת נישואין.
    • שלב שני: ריסטרט – עושים דליט לכל מה שלא עבד עד עכשיו ולדרכי ההתנהלות שהשתמשתם בהם בחיפוש אחר זוגיות. כאן תכירו את פאנל המומחים שלנו וביחד איתם תעשו עבודת עומק על כל המהמורות בדרך שהכשילו אתכם ותבנו דרך פעולה חדשה עם כלים שיובילו אתכם למציאת אהבה וחתונה.
    • שלב שלישי: מתלבשים להצלחה – הרבה פעמים החוץ דווקא משפיע ומקרין פנימה, לכן כחלק מהתהליך יערך עבורכם מפגש עם סטייליסטית מטעמינו שתיקח את האישיות המדהימה שלכם ואת המטרות והרצונות של מה שאתם רוצים לשדר לצד השני ותתרגם את כל זה ללבוש שלכם. כאשר אתם לבושים להצלחה כבר ניצחתם בעוד צעד.
    • שלב רביעי: יוצאים לדרך- אחרי שעשינו עבודה יסודית על כל המכשולים שמנעו ממכם להצליח בליצור זוגיות עד עכשיו, הנחלנו אמונות ודרכי התנהלות חדשים, דייקנו במטרות ובמיקוד שלכם , רעננו את המלתחה שלכם זה הזמן לקחת את כל חבילת הכלים הללו ולצאת למפגשים עם בני / בנות הזוג הפוטנציאליים שנבחרו בקפידה במיוחד עבורכם.
    • שלב חמישי: רגע לפני שנגמר – הדייט הפך לעוד אחד ומשם לעוד אחד ועליתם על שביל האהבה ואתם מוכנים לצאת לדרך החדשה שלכם ביחד עם בן / בת הזוג שלכם חשוב לנו שתדעו שהשרות שלנו לא נגמר כאן. ברגע שנכנסתם למשרדנו אתכם הופכים לחלק מהמשפחה שלנו ואנחנו יודעים שיהיו רגעים בתחילת הדרך שהם לא פשוטים והכי קל להרים ידיים וללכת אבל חשוב לנו לשמר את המאמץ שלכם ולהראות לכם שלא סתם יצאתם לדרך עם האדם הזה לכן אנחנו נשארים כאן בשבילכם.

    השלבים שקראתם עליהם כאן הם טעימה קטנה מאוד של השרות שהמשרד שלנו מעניק לכם.

    זוגיות ובפרט כזאת שתצור עבורכם הכרויות לחתונה.

    מדובר במסע מרגש, סוחף, מטלטל והכי מתגמל שיש!

    אנחנו נשמח לקבוע אתכם שיחה אחד על אחד במשרדנו ולפרט עבורכם יותר על התהליך שייקח אתכם לחופה.

    לפרטים ותיאום פגישה ללא עלות חייגו: 073-7819080

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      סוכנות שיווק דיגיטלי